לידים חמים לעסקים – מה שאתם רוצים לשמוע או האמת??

לידים חמים לעסקים – מה שאתם רוצים לשמוע או האמת??

לידים חמים לעסקים

מי לא רוצה לידים חמים? אם תפתחו יוטיוב, פייסבוק או אינסטגרם, תראו בוודאי קמפיינים שמבטיחים לכם לידים חמים לעסקים, או מכירת לידים, או תשלום מבוסס לידים וזה נשמע מפתה. אבל עד כמה אותם לידים, הם לידים חמים באמת? ועד כמה בסופו של דבר אתם מצליחים לסגור אותם?

לידים חמים לעסקים: הצד של המשווק מול צד בעל העסק

תמיד יש פער בין אותו משווק דיגיטלי שמבטיח לידים חמים לעסקים, לבין מה שקורה בתוך המשרד שלך בפועל, כשאתה מתקשר לסגור אותם. המשווק יאמר שזה שאתה לא סוגר, זו לא אחריות שלו. אתה תטען שקיבלת "זבל שלך לידים" ואני בכוונה משתמשת במינוח הזה, כי הוא הובא לפתחי כל כך הרבה פעמים כשלקוחות סיפרו לי על החוויות שלהם עם משווקים קודמים…

הכרוניקה ידועה.

אותה כרוניקה שגורמת לבעלי עסקים להחזיק חברת שיווק דיגיטלי בממוצע 3-6 חודשים. טירוף לא? עד שהכשרת את אותה חברת שיווק שתבין את העסק שלך,  עד שהיא למדה את הביזנס שלך (בפועל תגלה בכתבה הזו שלרוב חברות שיווק  כאלה שמבססות את העסק על תשלום לפי לידים, לא ממש מרגישות צורך ללמוד את הביזנס שלך, אלא הן עובדות עם שיטה משלה ומנסה לדחוס את העסק שלך לתוכה).

הכרוניקה הידועה של הבטחת לידים חמים לעסקים...

לידים חמים לעסקים בינוניים

לא חבל להפסיק את כל זה רק בשביל להתחיל את הכל מהתחלה? זו הכרוניקה הידועה שאני פוגשת והיא מתחילה בשאיפה לקבל לידים חמים ובזול ובאי המוכנות (מה לעשות- כולנו רוצים מהר ובזול) לקבל את העובדה כי לידים חמים לעסקים הם תולדה של פעילות עמוקה, יסודית ושיווקית בבסיסה של תוכן רלוונטי ובעל ערך ומדיה לא "גנרית" אלא מותאמת לכל תרחישי התוכן של העסק שלך.

אחרת, גם אלף לידים שיקנו לך מהודו או מרשימות ישנות או גנובות (כן, כן זה קורה…) לא יעזרו לך. אז בואו נצלול לטיפים הכי משמעותיים לבעלי עסקים שחייבים לידים חמים וזה אומר שהכתבה הזו רלוונטית לכולם:

לידים חמים לעסקים הם תולדה של עבודת הכנה מהמסר השיווקי ועד לתסריט השיחה

אין נוסחת קסם. לידים חמים לעסקים הם לקוחות שקיבלו מענה על הצרכים שלהם באמצעות כל מה ששחררתם לרשת – האתר שלכם, הדיוור  שהם קיבלו לאחר שהשאירו פרטים בטופס, הקמפיין עצמו, הפוסט בפייסבוק או בלינקדין וכיוצא בזה.

לידים חמים הופכים לכאלה, רק כאשר הם מבינים שמדובר בעסק שראוי להתעניין אצלו – שהעסק אוטוריטה בתחומו, מבטיח ומקיים ויודע בגדול על מה הוא מדבר. עכשיו חשבו – נכון שלא הגיוני שלידים כאלה יווצרו כתוצאה רק מקמפיין טופס לידים? אלה לרוב לידים זמינים אבל הם לא לידים חמים ויש השלכות משמעותיות לסוג הליד בשיחת המכירה לאחר מכן.

המחשבה ש"העיקר להשיג את הליד ואני יודע כבר איך למכור לו" לא נכונה. יש נקודת מוצא מסוימת ממנה מתחילה שיחת המכירה ואם הליד איתו אתם משוחחים לא מכיר אתכם, לא נחשף אליכם ממקורות אחרים מחוץ לקמפיין ולא קיבלת מידע שרלוונטי עבורו, שיחת המכירה תהיה מתאמצת הרבה יותר  (אם בכלל יתנו לכם צ'אנס לקיים אותה).

 ולכן לסיכום – בלי משפך מדויק שנתפר למתן מענה לכל הצרכים של אותו ליד- מידע, בידול, העדפה ואהדה, הליד לא יהיה "חם". אז איך עושים את זה? על ידי מגוון של תרחישי תוכן בו זמנית שמופצים  בהתאמה – בקמפיין, בסושייל, באתר, בדיוורים ובכל מקום שהליד נמצא (רימרקטינג).

לידים חמים לעסקים הם התוצאה שתקבל אם תפרסם ממוקד

מה ההבדל בין פרסום ממוקד ללא ממוקד?

בגזרת המדיה – המיקוד יתבטא בהתאמת סוג המדיה להרגלי צריכת המדיה של קהלי המטרה שלכם. משם- התאמת סוג הקמפיין לדאטה שאספתם (רימרקטינג או רשימות למשל).

בתוכן – פרסום ממוקד הוא פרסום שמציע הצעת מכר או ערך, ספציפית אחת וברורה. לידים חמים לעסקים לרוב לא יגיעו מתצוגת מכלול השירותים שלכם אם אתם לדוגמא עסק המוכר שירות, אלא לרוב יטו להגיב להצעה ספציפית אודות מכלול השירותים שלכם, כמו חבילה שנתפרה לצורך מסוים, מבצע מחיר ועוד.

לסיכום,

לבסוף שווה לזכור: לידים חמים לעסקים, הם תוצאה של עבודה מסודרת ומתמשכת  ביצירת העסק כאוטוריטה בתחומו (על ידי טיפים מידע וערך), בהצעות מכר ספציפיות או בחבילות שירותים (שעונות בכל פעם על צורך אחר). משם – אפשר לחגוג ברשת בתמהילי תוכן ומדיה מורכבים (ותתפלאו: לא חייבים תקציב גבוה), כדי לאפשר  קבלה של לידים הרבה יותר אפקטיביים מכל שיטה אחרת.

עוד כתבות על לידים

עירית מזאה גבלינגר | BlogAbout

כותבת המאמר:

עירית מזא"ה גבלינגר, בעלים ומנהלת לקוחות BlogAbout

כל הזכויות שמורות לBlogAbout בע"מ.

אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.

שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.

מוכנים לגדול? השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ

מה ההבדל בינינו לבין כל השאר? ספרנו 15 הבדלים…

שירות צמוד יומיומי, המומחיות שלנו היא באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות שלא תמצא אצל מתחרים, הסכם לא מסנדל, אנחנו עובדים לטווח ארוך ולכן נותנים את הנשמה, אנחנו יוזמים ולא מחכים שיתנו לנו בריפים, הידע שלנו מבוסס ומוסמך, אין הגבלה או תמחור נוסף על כמות קמפיינים או על פלטפורמות, שיטת "הכל כלול" אצלנו היא שיטה יוזמת (בניגוד למשרדים אחרים- יודעים… באנו משם), ההשקעה שאתה משקיע היא קבועה בלי אותיות קטנות, אתה לא צריך לנהל אותנו, אנחנו בגובה העיניים.

בעבודה איתנו, גם אתה תדע לשלוף 15 תועלות על העסק שלך, שמבדלות ומוכרות עבורך, בתסריטי השיחה, באתר, בחתימות מייל, בחומרי המרקום ובקמפיינים.

איך תגדלו השנה?

לקוחות ממליצים

Scroll to Top