ייעוץ שיווק דיגיטלי - באילו סיטואציות השירות הזה הוא בול מה שאתה צריך?
רוצים הגדרה פשוטה ותמציתית של שירות ייעוץ שיווק דיגיטלי? ייעוץ שיווק דיגיטלי הוא השם שניתן לכל מה שמייעץ לבעלי עסקים מה לפרסם, מתי ואיפה. כלומר – איזה תוכן ובאיזו מדיה להשתמש. בניגוד לקמפיינרים שהם מומחים בתכנון קמפיינים לפי הבריף של העסק, תפקידו של ייעוץ שיווק דיגיטלי הוא להגדיר ראשית (גם לאותם קמפיינרים), מה הכיוון אליו הולכים – האם משווקים מבצע כזה ולא אחר (ולמה?) אילו שינויים ותוספות יש לבצע באתר? איזה מסלול ומשפך מכירה לייצר? ולכן, תפקידו של ייעוץ שיווק דיגיטלי, הוא לסייע לבעל העסק להגדיר מהלכים שיווקיים, לא בהכרח לבצע אותם. דווקא משום כך, חשוב שכל בעל עסק ישאל את עצמו מה הוא צריך ובאיזו נקודת זמן. זה הסיפור של הכתבה הזו:
ייעוץ שיווק דיגיטלי למי שכבר מפרסם בעצמו (וזקוק להכוונה)
אחד היתרונות של ייעוץ שיווק דיגיטלי הוא שהוא לרוב תחום בזמן, מספק תכנית ברורה עם תוצרים שהוגדרו מראש ומותיר את הבעל העסק עם גאנט (תכנית פעילות), מה לפרסם, מתי ואיפה.
אם אתה עסק שמפרסם בעצמך, התנסית בגוגל או העלית קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם, ייתכן ושירות של ייעוץ שיווק דיגיטלי מתאים לך. במקרה כזה, וודא שבצד ההמלצות למהלכים השיווקיים שיבנו לך, תקבל גם הגדרה של קמפיינים, הטמעת פיקסלים באתר וכל העבודה הטכנית שתאפשר לך בסופו של תהליך, ליישם את המלצות אותו ייעוץ שיווקי דיגיטלי וללחוץ על כפתורים. זה למשל בדיוק מה שאנחנו מציעים לעסקים כאלה בחבילת "מהפך דיגיטלי תוך 3 חודשים".
ייעוץ שיווקי דיגיטלי חייב לספק תוצרים. לא רק "לייעץ"
אז נכון שאנחנו מדברים על עולמות הייעוץ. אבל באמת של החיים, ייעוץ שיווק דיגיטלי טוב, חייב להיות כזה שמבין Hands On את הביזנס עליו הוא מדבר. ולכן בצד ההמלצות לבנות משפך שיווקי כזה או אחר, כדאי מאוד שהוא גם ידע לבנות אותו. במקרה כזה, ייעוץ טוב, יתחיל ממיפוי הנכסים המשמעותיים ביותר לעסק ובניה שלהם כך, שבעל העסק יוכל להשתמש בהם לאורך זמן.
ייעוץ שיווקי דיגיטלי לא יכול להיות טקטי בלבד
ייעוץ שיווקי דיגיטלי שמתמקד בסוג הקהלים שבונים בקמפיין פייסבוק למשל, (האם לוקאליק רשימות או תחומי עניין), עושה חצי עבודה. יש הרבה משווקים דיגיטליים, אשר מציעים שירות של ייעוץ שיווק דיגיטלי שנסמך על הידע שלהם בניהול קמפיינים בלבד – במקרים כאלה הייעוץ יסתכם בתורה של טרגוט, רימרקטינג, פיקסלים, מספרי טלפון יעודיים צ'ט בוטים. ואל תבינו לא נכון – זו תורה מורכבת ויפה, אבל היא טקטית. היא מייצגת את כל הדרכים לייצר קמפיינים יעילים ומדידים. ייעוץ שיווק דיגיטלי נכון, חייב להתחיל מאסטרטגיה דיגיטלית כאשר עולם הPPC הוא השלב האחרון בשרשרת והוא הביצוע של המהלכים השיווקיים שאותו ייעוץ שיווק דיגיטלי הגה. אנחנו בבלוג אבאוט – BlogAbout, מציעים את תכנית מהפך דיגיטלי כתכנית כוללת משלב האסטרטגיה השיווקית ועד להכנת הקמפיינים, הפיקסלים והמשפכים לעסק. כי רק מהלך כולל שמתחיל באסטרטגיה ומסתיים בטקטיקה פרסומית, יישא תוצאות.
עוד כתבות על אסטרטגייה שיווקית דיגיטלית
כותבת המאמר:
עירית מזא"ה גבלינגר, בעלים ומנהלת לקוחות BlogAbout
כל הזכויות שמורות לBlogAbout בע"מ.
אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.
שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.
מוכנים לגדול? השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ
מה ההבדל בינינו לבין כל השאר? ספרנו 15 הבדלים…
שירות צמוד יומיומי, המומחיות שלנו היא באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות שלא תמצא אצל מתחרים, הסכם לא מסנדל, אנחנו עובדים לטווח ארוך ולכן נותנים את הנשמה, אנחנו יוזמים ולא מחכים שיתנו לנו בריפים, הידע שלנו מבוסס ומוסמך, אין הגבלה או תמחור נוסף על כמות קמפיינים או על פלטפורמות, שיטת "הכל כלול" אצלנו היא שיטה יוזמת (בניגוד למשרדים אחרים- יודעים… באנו משם), ההשקעה שאתה משקיע היא קבועה בלי אותיות קטנות, אתה לא צריך לנהל אותנו, אנחנו בגובה העיניים.
בעבודה איתנו, גם אתה תדע לשלוף 15 תועלות על העסק שלך, שמבדלות ומוכרות עבורך, בתסריטי השיחה, באתר, בחתימות מייל, בחומרי המרקום ובקמפיינים.
איך תגדלו השנה?
לקוחות ממליצים