במה שונה משרד פרסום דיגיטלי מקמפיינר?
אחת השאלות שלקוחות שואלים אותי, הוא מה ההבדל בין משרד פרסום דיגיטלי לבן קמפיינר? מדובר בלקוחות שיש להם פעילות מדיה של קמפיינים והם לא כל כך מרוצים, (אחרת לא היו מגיעים אלינו). למה הם לא מרוצים? לרובם אותן שלוש סיבות:
- לא רואים גידול משמעותי
- מרגישים שהם עובדים עבור הקמפיינר ולא להפך
- מקבלים את אותו תמהיל מדיה כל הזמן ואת אותן תוצאות.
זה נכון – משרד פרסום דיגיטלי אחראי לגידול, לגיוון ולערך
תפקידו של הקמפיינר הוא להוות את הפן הטכני שפותח את הקמפיינים, מגדיר קהלי מטרה, מעלה מודעה ועוקב אחר המודעה. בין אם זה בגוגל, פייסבוק, יוטיוב ועוד.
מה שקמפיינר לא עושה הוא שהוא לרוב לא ישדרג את האתר ואם כן אז בתשלום נוסף. לא תמיד יהיו לו את הכישורים לכתוב תוכן בהתאם לאסטרטגיית תוכן, לייצר הצעות ערך מבדלות ולמעשה לשווק את העסק בצורה כזו שהעסק מדבר על הזהות הייחודית שלו, הבידול והסיבה למה – reason why לקנות ממנו, ולא מאחרים בקטגוריה שלו.
כל מה שתיארתי עכשיו, הוא למעשה עבודת שיווק עבודת שיווק קלאסית של משרד פרסום דיגיטלי שמתרגמת לפלטפורמת הדיגיטל. אבל למעשה כל עסק שרוצה לשווק, צריך להבין ש שהדיגיטל הוא פלטפורמה ואילו שיווק הם העקרונות הבסיסיים שיעזרו לעסק לגבש זהות, לאפיין נכון את קהלי המטרה ולהציע הצעות ערך ומכר ,שיעזרו לו לבלוט מבין שלל המתחרים בקטגוריה שלו.
משרד פרסום דיגיטלי מגדיר תמהילי מדיה. קמפיינר? לא ממש...
הבעיה מתחילה בתמהילי המדיה: לרוב עסקים אשר עובדים עם קמפיינר, יתקלו בתמהילי מדיה חד מימדיים שחוזרים על עצמם ולפיכך ממצים את עצמם די מהר. לעומתם, משרד פרסום דיגיטלי, יגדיר תמהיל מדיה לא כי זה נחמד או כי "יש פה מלא עוקבים", אלה יגדיר את המדיות המתאימות ביותר לסוג העסק ,ויאפיין אותם לפי את מצבי התודעה של קהלי המטרה, כאשר הם גולשים בכל מדיה: בין אם זה ברשתות החברתיות כשהם יותר פסיביים או כשהם מחפשים בגוגל ואז הם יותר אקטיביים.
משרד פרסום דיגיטלי, יודע מה המדיה המתאימה ביותר לאיזה סוג של תוכן במשפך השיווקי של הלקוח. לדוגמה: כאשר אנחנו רוצים לתפוס לידים חמים שמחפשים פתרונות בקטגוריה שלנו, ברור שנרצה לפרסם בגוגל חיפוש. במקרים שנרצה לייצר מודעות והעדפה, או חינוך שוק, נפנה לפלטפורמות שמייצרות חשיפה כמו פייסבוק אינסטגרם ושם גם התוכן שלנו יהיה שונה. הוא ידבר יותר על האוטוריטה ועל המיצוב שלנו ויציע ערך.
למעשה אתם כבר יכולים לראות, שיש הבדל משמעותי בין סוג התוכן לסוג המדיה. כל מדיה מאפשרת להציג תוכן בצורה אחרת והתוכן חייב להתאים לצורת הצריכה של הקהלים שלנו במדיה. זו עבודה מורכבת של התאמת המסרים הנכונים למצבי התודעה של הלקוח במדיות השונות וזו עבודתו של משרד פרסום דיגיטלי.
אז למה לקוחות עוברים לשירות של משרד פרסום דיגיטלי?
תראו לי קמפיינר שיודע לייצר את המטריצה הזאת שתיארנו בפסקה הקודמת. קמפיינרים לרוב יפרסמו קצת בגוגל קצת ב GDN,וקצת באינסטגרם אבל למעשה אין מאחורי המיקומים הללו, חשיבה אסטרטגית וכתוצאה מכך אין ורסטיליות של תוכן.
אז למה לקוחות מחליפים קמפיינרים ולבסוף עוברים לקבלת שירות של משרד פרסום דיגיטלי?
בדיוק בגלל זה. זאת גם הסיבה שהרבה מאוד לקוחות נוטשים קמפיינרים ומחליפים אותם בממוצע כל שלושה חודשים. זה לפחות מהניסיון שלי בשיחה עם עשרות לקוחות בשבוע.
אם משרד פרסום דיגיטלי כל כך עדיף על קמפיינר, אז למה לא כולם עוברים אליו??
בגלל סוגיית המחיר: משרד פרסום דיגיטלי הוא שירות יקר יותר מקמפיינר ולרוב העסקים הקטנים והבינוניים, הוא אפילו לא אופציה שמונחת על השולחן. דווקא אלו שהכי זקוקים לשירותים של משרד פרסום דיגיטלי: לחשיבה אסטרטגית, ליוזמות שיווקיות ולאסטרטגית תוכן נכונה, הם אלה שנאלצים להסתפק במינימום של המינימום, וכתוצאה נולד סינדרום הביצה והתרנגולת – כיצד עסקים כאלה יוכלו לגדול אם הם לא משקיעים באפיקים הנכונים מבחינת שיווק, מיתוג ותוכן?
מה ההבדלים במחירים בין משרד פרסום דיגיטלי לבין קמפיינר?
קמפיינר ממוצע גובה בין 2000 ל 2500 שקל לעשייה שהיא רק ממוקדת לניהול קמפינים במדיה. לעומתו, משרד פרסום דיגיטלי יגבה עשרות אלפי שקלים בחודש ולרוב שמור למפרסמים הגדולים במשק: אלה שיוצאים עם מהלכים אסטרטגיים, ואלה שיש בצד השני מנהלת שיווק שמנהלת את שירותיו של משרד פרסום דיגיטלי.
למעשה לרוב החברות הגדולות שאתם רואים בטלוויזיה, יש גם משרד פרסום דיגיטלי שמספק להם שירות באזור ה 30 אלף שקל או 20 אלף שקל בחודש.
מפרסמים בינוניים וקטנים, לא יכולים להרשות לעצמם את השירות הזה: לרוב מדובר על בעל עסק שהוא בעצמו מנהל את הקמפיינר, תחת החשיבה של להתחיל בקטן במודל "עקב בצד אגודל" ולאט לאט לראות את הגידול.
לעסקים כאלה אנחנו פונים ומציעים להם שדרוג משמעותי של משרד פרסום דיגיטלי
זו הנישה הייחודית שלנו: אנחנו מציעים שירות של משרד פרסום דיגיטלי ונכנסים בדיוק לקו התפר הזה של בין משרדי הפרסום הגדולים שהם נחלתם של המפרסמים הגדולים במשק, לבין העסקים הקטנים והבינוניים שעדיין לא יכולים להרשות לעצמם מנהלת שיווק +משרד פרסום דיגיטלי, בעשרות אלפי שקלים בחודש.
אצלנו בבלוג אבאוט – BlogAbout, תמצאו בעלות מעסיק של עובדת בחצי משרה, גם מנהלת שיווק וגם משרד פרסום דיגיטלי מלא.
הגישה שלנו – "הכל כלול" כי אין גישה אחרת אם רוצים להצליח!
הגישה שלנו היא פרו הלקוחות שאנו עובדים איתם לאורך שנים: אי אפשר להגביל מוצרי תוכן ואי אפשר להגביל את תמהילי המדיה, כאשר המטרה היא משותפת ומכוונת לגידול.
בניגוד לקמפיינרים שמתמחרים את שירותיהם לפי כמות המדיות שהם מתפעלים, אנחנו בהיותנו משרד פרסום דיגיטלי, יודעים שזה לא נכון לעבוד כך. בעל העסק ימצא את עצמו לוקח החלטות על בסיס "כמה עולה לי" ולא על בסיס "מה נדרש כדי להביא גידול לעסק". לכן אנחנו מורידים מהשולחן התקטננות על תמהילי מדיה או בניה של מוצרי תוכן. כך בעל העסק , פטור מלקבל החלטות על סמך כסף אלא על סמך מה שהוא צריך.
"הכל כלול" אומר שאנחנו עושים את כל הדרוש כדי שהעסק יגדל ולרוב זה כולל בנית אתר מחדש ויצירת כל החבילות והאריזות של שירותי או מוצרי העסק כך שיאירו את הבידול והעדיפות שלו. אנחנו עובדים שיווק ומפיצים בדיגיטל.
שירות של משרד פרסום דיגיטלי אפשרי ובהישג ידם של עסקים קטנים ובינוניים
בנינו מודל עבודה קבוע כאשר כל העבודה עלינו – השיווק, התוכן, המדיה, הפיתוח העסקי והמרקום. ממש כיפי שבעל העסק שכר לעבודה מנהלת שיווק שעומד לצידה צוות משרד פרסום דיגיטלי מלא. זו שיטת עבודה שעובדת לנו כבר 6 שנים בהצלחה, עם לקוחות שנשארים נאמנים 5 שנים ומעלה כתוצאה ממודל עבודה גמיש ונוח.
אז בפעם הבאה שאתם שואלים את עצמכם: "מה עדיף משרד פרסום דיגיטלי, או קמפיינר? "דברו איתנו. אנחנו מציעים אלטרנטיבה חכמה ושפויה שתפורה לעסקים שיש להם אופרציה תפעולית אבל עוד אין מחלקת שיווק והם רוצים להגיע לשלב הבא. אנחנו תופרים את השירות של משרד פרסום דיגיטלי, לכל לקוח בסכומים ראליים שעסקים קטנים ובינונים ישמחו להשקיע ולראות גידול, ותחת היקף עבודה נכון ושפוי גם לכם וגם לנו. ככה עושים עסקים שהם win-win.
מוזמנים לפנות אלינו
אולי יעניין אתכם לקרוא – מה זה אסטרטגיה שיווקית?
עוד כתבות על שיווק דיגיטלי
כותבת המאמר:
עירית מזא"ה גבלינגר, בעלים ומנהלת לקוחות BlogAbout
כל הזכויות שמורות לBlogAbout בע"מ.
אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך אחרת כל חלק שהוא מהחומר באתר זה.
שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול באתר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמחבר.
מוכנים לגדול? השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ
מה ההבדל בינינו לבין כל השאר? ספרנו 15 הבדלים…
שירות צמוד יומיומי, המומחיות שלנו היא באסטרטגית תוכן ושיווק, צוות קבוע שמכיר כל פיפס בעסק שלך, תקשורת נוחה עם אשת קשר אחת, ידע ויכולות וורסטיליות שלא תמצא אצל מתחרים, הסכם לא מסנדל, אנחנו עובדים לטווח ארוך ולכן נותנים את הנשמה, אנחנו יוזמים ולא מחכים שיתנו לנו בריפים, הידע שלנו מבוסס ומוסמך, אין הגבלה או תמחור נוסף על כמות קמפיינים או על פלטפורמות, שיטת "הכל כלול" אצלנו היא שיטה יוזמת (בניגוד למשרדים אחרים- יודעים… באנו משם), ההשקעה שאתה משקיע היא קבועה בלי אותיות קטנות, אתה לא צריך לנהל אותנו, אנחנו בגובה העיניים.
בעבודה איתנו, גם אתה תדע לשלוף 15 תועלות על העסק שלך, שמבדלות ומוכרות עבורך, בתסריטי השיחה, באתר, בחתימות מייל, בחומרי המרקום ובקמפיינים.
איך תגדלו השנה?
לקוחות ממליצים