google-site-verification: google5b89fd29dd6d7465.html

הפקות וידאו לעסקים

הפקות וידאו לעסקים** הן הכלי החזק ביותר להעברת מסרים מורכבים בצורה נגישה וידידותית. וידאו הוא התוכן הרלוונטי ביותר היום להעברת מסרים מיידעים, מורכבים או מסבירים. אני מפיקה וידאו בהפקות מקצועיות מלאות – מהתסריט ועד העריכה הסופית.

ההפקות שלי כוללות הפקות שטח מורכבות, הפקות אולפן, סרטי הסבר, סרטי עדויות (טסטמוניאלים), ואנימציות. אני גם משלבת בסרטונים קליפים של אנימציה כדי למתג ולהדק את חוויית הצפייה.

סוגי הפקות וידאו לעסקים

סרטי הסבר ותוכן חינוכי

→ להסבר שירותים ומוצרים מורכבים.

  • הסבר תהליכים עסקיים
  •  הצגת שירותים חדשים 
  •  חינוך שוק ויצירת ביקוש
  •  הדגמת מוצרים ושימושים

סרטי עדויות (טסטמוניאלים)

→ בניית אמון ואמינות חברתית

  •  עדויות לקוחות מרוצים
  • מקרי הצלחה מפורטים
  • המלצות מקצועיות
  • הצגת תוצאות מדידות

סרטי חברה ותדמית

→ הצגת החברה והצוות

  •  סרטי "קצת עלינו"
  •  הצגת המשרדים והצוות
  •  תיעוד אירועים וחידושים
  •  סרטוני אווירה ותרבות ארגונית

סרטוני אנימציה

→ להסבר מושגים מורכבים

  •  מושגים טכניים מורכבים
  •  תהליכים לא ויזואליים
  •  נתונים וסטטיסטיקות
  • הדמיות ותרחישי עתיד

רוב החברות נמנעות מהפקות וידאו בגלל החשש מעלויות גבוהות. הן צודקות – משרדי פרסום לוקחים סכומים גבוהים על הפקות ועריכה. מצד שני, צילום חובבני בסמארטפונים לא יעבוד ללא מעטפת נכונה של קונספט, תסריט ועריכה מקצועית.

בהפקה זו, השתמשנו בשתי מצלמות ושיחקנו עם הזוויות, כדי להעניק עניין לאורך הסרט שהוא הסברי ודורש קשב.  שילבנו גם כתוביות להעצמת מסרים חשובים. הכל עלינו – התסריט, ההעמדה, הבימוי ההפקה, העריכה והצילום.

אם מדובר בסרטוני אווירה או תיעוד, אנחנו מגדירים בכלליות שוטים מרכזיים ויוצאים ליום הכנה לשטח שנצלם בפועל.

בדוגמא כאן-  סדרת סרטונים שהפקנו למכתב בקליק של דפוס בארי – כאן נעזרנו בשחקנית פרלה דנוך הקורעת וכתבנו לה סדרת מערכונים מצחיקים, שיסייעו להעביר מסר מורכב יחסית של שירות B2B לעסקים.

אחרי שהגדרנו  את המטרה העסקית והחלטנו על קונספט להפקת הווידאו, אנחנו דוגרים על הקונספט ועל התוכן. כאן לקוחותינו מקבלים מאיתנו תסריטים כתובים ליום הצילום. אם מדובר בדיבור ישיר למצלמה – יש פתרונות כמו טלפרומפטר שיחסכו לדובר את הצורך ללמוד טקסט בעל פה.  בשטח, אנחנו אף פעם לא מתעקשים על טקסטים בעל פה אלא נותנים לדובר לזרום במילים שלו. 

התהליך להפקות וידאו לעסקים

הגדרת מטרות וקונספט 

קובעים למה אנחנו יוצאים להפקה

  •  הגדרת המטרה העסקית: למכור? להסביר? לתעד?
  • קביעת קהל היעד הספציפי
  •  בחירת סגנון וטון המתאים למותג
  •  פיתוח קונספט יצירתי ומקורי

כתיבת תסריט וסטורי בורד

הכנה מפורטת לצילום

  •  כתיבת תסריט מלא ומפורט
  •  הכנת סטורי בורד לשוטים המרכזיים
  • תכנון זוויות צילום ומעברים
  •  הכנת רשימת ציוד נדרש

הכנה ליום הצילום

ארגון מוקדם למיקסום היעילות

  • הכנת הדוברים ועריכת חזרות
  • ייעוץ לתלבושת ואיפור
  • ארגון לוח זמנים מפורט
  • הכנת ציוד טכני וגיבויים

יום הצילום

הפקה מקצועית ויעילה

  •  צילום עם שתי מצלמות לגיוון זוויות
  •  בימוי מקצועי והכוונת דוברים
  •  שמירה על לוח זמנים קפדני
  • יצירת 10+ סרטונים ביום צילום אחד

עריכה ומוצר סופי

יצירת המוצר הסופי המלוטש

  • עריכה מקצועית על ידי עורך וידאו מוערך
  •  הוספת כתוביות, גרפיקה ואנימציות
  •  צבעי תיקון וביטול רעשים
  •  אישור לקוח והכנה להפצה

💰 מבנה העלויות החדשני שלי

מה כלול בשירות השוטף? כל מה שקשור לתוכן ואסטרטגיה – עלינו: פיתוח קונספט ורעיון יצירתי, כתיבת תסריט מלא, הכנה ליום הצילום, בימוי והפקה ביום הצילום, ייעוץ ותכנון הפצה,

תשלום רק עבור:

  •  שעות עבודה של הצלם
  •  שעות עבודה של עורך הווידאו
  • ציוד מיוחד (במידה ונדרש)

התוצאה: במחיר של אלפי שקלים בלבד, אפשר להפיק בנק של סרטוני וידאו שישרתו את החברה למשך חודשים ועד חצי שנה. הסרטונים האלה הם נכס להפצה ברשתות החברתיות, באתר, בוואטסאפ ובכל מקום.

הפקות וידאו עריכה | BlogAbout

לסיכום, טעימה מן ההיסטוריה

בעברי הייתי מנהלת תוכן שיווקי בחברת מדיה גדולה ועסקתי ביצירת תוכן וידאו למותגים מובילים כמו קוקה קולה, DHL ולוריאל.

ב-2006 הקמתי את החברה הראשונה שלי – לפני פייסבוק ויוטיוב, כשהאינטרנט עוד היה בחיתוליו. הרעיון היה לייצר סרטונים קצרים ומצחיקים לאינטרנט עם שילוב מסרים שיווקיים – קונספט שהיום מוכר מטיק טוק, אבל אז היה חדשני למדי.

המערכונים שהפקתי שודרו יום יום במאקו וב-ynet, מה שיצר חשיפה רחבה ללקוחות המפרסמים. הניסיון הזה בפיוניריות של וידאו שיווקי לאינטרנט נותן לי היום פרספקטיבה ייחודית על איך ליצור תוכן וידאו שפועל במרחב הדיגיטלי.

שאלות נפוצות על הפקות וידאו

עלות הפקת וידאו נעה בין 4000-6000 ש"ח ליום הפקה מלא, תלוי בהיקף ובמורכבות.  אבל- הפקות ימי צילום ללקוחות השוטפים הם חלק מהריטיינר ואינם כרוכים  בעלות נוספת. המחיר כולל קונספט, תסריט, בימוי, צילום ועריכה מלאה. מיום צילום אחד אני מפיקה 10-18 סרטונים שונים – זה הופך את העלות הממוצעת לסרטון למשתלמת מאוד. הסרטונים משמשים כנכס שיווקי לחודשים רבים ברשתות חברתיות, באתר, בוואטסאפ ובקמפיינים ממומנים. זו השקעה חד-פעמית שמחזירה את עצמה מהר מאוד.

הבחירה תלויה במטרות העסקיות ובקהל היעד. חברות B2B עם שירותים מורכבים זקוקות לסרטי הסבר שמפרקים תהליכים מסובכים לחלקים פשוטים. חברות עם בסיס לקוחות חזק יפיקו תועלת רבה מטסטמוניאלים ועדויות. חברות שצריכות לחזק מיתוג מתאימות להן סרטי תדמית וחברה. נושאים טכניים מאוד מורכבים עובדים מעולה באנימציה. אני עושה ניתוח ראשוני של החברה, הקהל והמטרות כדי להמליץ על הסוג המתאים ביותר. אגב – הפקות מורכבות שכוללות אנימציה או עריכה מורכבת כמובן מבוצעותצ עם ספקי שירות יעודיים ומתומחרים בהתאם.

 

התהליך המלא לוקח 3-5 שבועות מתחילת העבודה ועד המוצר הסופי: שבוע ראשון – פיתוח קונספט וכתיבת תסריט מפורט, שבוע שני – הכנות טכניות ולוגיסטיות ליום הצילום, יום הצילום – בדרך כלל יום עבודה מלא אינטנסיבי, שבועיים אחרונים – עריכה מקצועית, הוספת גרפיקה וכתוביות, ואישורי לקוח. במקרי דחיפות אפשר לזרז התהליך בתיאום מראש, אבל חשוב לא לוותר על איכות למען מהירות.

הכנה נכונה ליום הצילום קריטית להצלחה. אני מכינה את הלקוחות שלי עם הדרכה מוקדמת וחזרות על התסריט, יעוץ לתלבושת(צבעים אחידים, הימנעות מפסים ודפוסים), הכנה מנטלית לדיבור מול מצלמה, ותיאום לוח זמנים מפורט. אני ממליצה על לילה טוב של שינה לפני הצילום, ארוחת בוקר קלה, והגעה מוקדמת למקום. במהלך הצילום אני מנהלת את התהליך ברמה מקצועית כך שהדוברים ירגישו בנוח ויתנו את המיטב שלהם.

 

סרטוני וידאו מקצועיים משפיעים על המכירות בכמה דרכים מוכחות: בניית אמון – לקוחות סומכים יותר על חברות שמציגות את עצמן בוידאו איכותי, הסבר פשוט של מורכבות – שירותים מסובכים הופכים נגישים וברורים, שיפור המרות – וידאו באתר משפר דרמטית שיעורי המרה, יתרון תחרותי – וידאו מקצועי מבדיל אתכם מהמתחרים שאין להם, ונכס ארוך טווח – הסרטונים משמשים שנים רבות בפלטפורמות שונות. הלקוחות שלי מדווחים על שיפור של 30-50% בכמות ואיכות הפניות לאחר השקת סרטוני הווידאו.

 

Scroll to Top